ارسال پیامک به شماره های بلک لیست

خطوط بلک لیست به خطوطی گفته می شود که شخص صاحب خط با ارسال کد به اپراتور خط خود ، درخواست عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی را اعلام نموده و اپراتور خط شخص را در لیست سیاه مخابراتی قرار می دهد و بدین ترتیب پس از آن شخص از خطوط پیام کوتاه پنل های پیامک انبوه ، پیامک های تبلیغاتی را دریافت نمی نماید. در صورتی که سامانه ی ارسال پیام انبوه دارید و محتوای پیامک های شما اطلاع رسانی می باشد و رسیدن پیامک های شما به مخاطبینتان برایتان حائز اهمیت می باشد می بایست حتما خط خود را خدماتی نمایید یا از ماژول پیامک سفید استفاده نمایید :

همانطور که در مقالات گذشته به آن اشاره نموده ایم جهت خدماتی کردن و ارسال تعهد نامه به اپراتور ، تعهد نامه می بایست حتما به صورت حقوقی پر شده و به اپراتور مربوطه ارسال گردد. شرکت هایی که شماره ی ثبت ، کدملی ، شناسه ثبت دارند در گروه شرکت هایی هستند که امکان خروج از بلک لیست برای آنان میسر می باشد.

افراد حقیقی و یا شرکت هایی که هنوز به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز ننموده اند با توجه به اطلاعیه ی اپراتورها در آذر ماه سال ۹۴ مبنی بر عدم امکان خدماتی نمودن خطوط پیامک انبوه به صورت حقیقی و با توجه به دستور العمل ارائه شده ی سازمان ارتباطات سیار در اسفندماه سال ۹۴ کلیه خطوطی که در  گذشته به صورت حقیقی به صورت تبلیغاتی شده و امکان ارسال پیام انبوه با این خطوط به خطوط بلک لیست امکان پذیر نمی باشد. افراد و شرکت های مذکور می توانند فرم تعهد نامه ی خود را به صورت حقوقی پر نموده و اقدام به خروج از بلک لیست نمایند در غیر این صورت امکان خدماتی کردن خطوط این افراد به هیچگونه امکان پذیر نمی باشد.